Hjärnmos

Min hjärna känns verkligen som mos just nu. Tror jag fått ihop ungefär 150 mil i bilen under den här veckan, trots att jag bara skulle ta det lugnt.

Imorse åkte jag till stallet och mockade åt Crespo och Lilleman, fixade hö och foder osv.
Sen åkte jag hem och snabbstädade lite och bytte om, och sen var det bara att tanka Skodan och dra iväg till Umeå för att hämta Nikki. Fjuttiga 25 mil enkel vög, suck! Föret var fruktansvärt bitvis och jag fick verkligen kämpa under vissa sträckor för att hålla mig på vägen.
När jag plockat upp Nikki åkte vi till McDonalds för lunch och sedan gjorde vi ett stopp i Vännäs hos Anders och Stina och deras nyfödda lilla Tove. 

Väl hemma åkte vi till stallet för att ta in Lilleman och linda Crespo som redan var inne.
Äntligen har vi landat hemma och nu blir det bara att ladda om för en ny vecka. Jag ska jobba och Nikki ska på fritids och förskola. Crespo och Lilleman ska skos och Crespo ska igång igen efter sin lilla helgvila.
Tur att Skodan är billig i drift iallafall. Billigaste hästarna jag äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0