Förlamad

Jag är drabbad av en sådan förlamande trötthet, både fysiskt och psykiskt just nu.
Det känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt, samtidigt som jag är rastlös och har svårt att varva ner.

Crespo har iallafall lite lugna dagar. I måndags blev det ju vila eftersom tandläkaren var här. Igår skrittades han för hand i ridhuset och idag tog vi en härlig promenad i solskenet.
Försökte titta efter det lilla, lilla såret idag men kunde inte få syn på det. Svårt att veta när det läkt, men med tanke på dess storlek så borde det inte ta lång tid.

Nu ska jag krypa ner med en bok för att försöka lugna hjärnan för att sedan få en förhoppningsvis lugn sömn. Jag har alltid drömt väldigt mycket och just nu är jag i en sån period att jag vaknar av mina drömmar, ofta uppskärrad och förvirrad då jag först har svårt att veta om drömmarna är just drömmar eller om de hänt på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0