Slödag

Idag har hästarna haft det rätt lugnt. Crespo longerades lite lätt i paddocken och Lilleman har vilat.
Sen har de betat rätt länge, och sen var det dags för kvällsrykten.





Själv har jag haft det mindre lugnt. Min syster ska flytta, så vi har bytt lite möbler. Jag och pappa har kånkat soffor och sängar upp och ner mellan lägenheterna och så var vi iväg till sopstationen en sväng också.
Nu ska jag mysa ner mig i min nya soffa, som egentligen inte är så ny eftersom jag köpte den av Emma, och sen lånade jag ut den till syrran och nu är den tillbaka hos mig igen.
Nikki är överlycklig över sin nya 120's säng. Den är såklart inte heller ny, men jag och syrran har bytt den sinsemellan så många gånger att kag glömt vems den egentligen är.

Imorgon ska båda hästarna jobbas och om jag hinner ska jag även städa bussen, både bodel och hästdel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0