Så slö

Idag har jag verkligen inte gjort någonting känns det som. Vaknade fem i åtta, åt frukost och drog till stallet.
Snälla Emma hade mockat och gjort allt klart, så medan Robert och Lilleman gick ut på promenad plockade jag ner en hage och mockade ur det sista ur Lillemans vinterhage.

Eftermiddagen spenderade jag i soffan med en bok, då regnet öste ner, Crespo fick en vilodag och Nikki åkte till Hannah.
Sen bjöd Emma och Henrik på supergod middag ute i Solliden och efteråt åkte vi och hämtade Nikki och kvällade hästarna.

Jag vet att jag brukar längta efter såna här lugna dagar där jag inte har några måsten, men när det väl inträffar känner jag mig bara rastlös, missnöjd och onyttig.



Aja, imorgon ska jag iallafall rida och sen kanske tjejerna får ta ner ponnyerna till klubben också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0