Ponnysommar

Nikki och Aurora har ett sommarlov som jag själv drömde om när jag var i deras ålder.
Ponnyer, vänner, barbackaridning i kvällssol...



Gulliga ungar. De är så duktiga. Jag blir helt paff över hur mycket Nikki utvecklats i sin ridning på kort tid. Shettisar må vara envisa och de kan gå en på nerverna, men är det någonting de är oslagbara på, så är det att fostra och forma små ryttare.


Lilleman var lite avundsjuk. Han hade nog gärna hängt med på en skogstur.

Idag har jag inte samma fart som igår kan jag lova. Har släppt ut hästarna här på morgonen, men mer har jag inte hunnit. Ska städa upp lite här hemma, byta sängkläder osv och sen åker vi ner och mockar. Ska försöka hinna med att harva och vattna ridhuset också innan jag rider Crespo.
Igår linades han över upphöjda cavaletti ute i paddocken.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0