Det närmar sig

Snart är det augusti, och det kommer att bli en sjukt hektisk månad. Har lite ångest inför det, men det är nästan bara roliga saker som ska klaras av, så det blir säkert bra.

Idag har vi fixat i stallet som vanligt. Robert och Lilleman var ute på en långtur i regnet tidigare, och sen ikväll red Nikki lite i ridhuset.

Själv tog jag en powernap på soffan i eftermiddags, och det dokumenterades tydligen, upptäckte jag nu.
Smickrande bild. Inte.

Crespo rids som vanligt igen och känns bra. Idag fick Emma sitta upp och prova för första gången. Bästa Crespo tog väl hand om henne.

Imorgon blir det full huggning igen. Jag ska jobba, rida Crespo, packa iväg Nikki till Umeå, träffa läkaren, packa och sen köra till Åre där vi ska spendera helgen.
Och så ska jag släppa ut hästarna, så det är bara att ställa klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0