Move on

Nådde inga svindlande höjder under dagens joggpass direkt. Men jag lägger ingen större vikt vid det. Hur skulle man någonsin kunna glädjas åt framsteg om man aldrig stötte på motgångar?
 
Det var väl förvisso ingen katastrof, fick bara inget flyt i ridningen och Crespo höll inte riktigt ihop.
Ska starta upp datorn någon dag och börja visa lite film igen. Bloggar från mobilen och det är värdelöst. Jag lovar, det har tagit mig 25 minuter att skriva det här inlägget. Så sämst!
 
 Ja, som ni ser. Bildhelvetet hamnar på sned, och så går den inte att ta bort. Gaaaaaarrrgggghhhh!

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Sv: Haha åhh, gulle! Det är inte lätt att vara stor o snäll alltid :D

2015-01-14 @ 21:05:46
URL: http://lamias.se
Postat av: Åse

Du får ju i alla fall dit något från mobilen! Min app hävdar att jag inte finns så jag kan inte logga in på något sätt. Suck.

Svar: Haha, snacka om att appen utövar maktmissbruk.
Emily

2015-01-14 @ 21:47:49
URL: http://teamtoyra.se/blogg
Postat av: Marlene

Mina bilder hamnar också på sned!!apphelvete 😉😝

Svar: Jo jag har ju sett det. Men det konstiga är att jag inte använder appen ens. Och tidigare har ju bilderna hamnat rätt. Åh, jag ska inte hålla på med sånt här, det enda positova är väl att det höjer blodtrycket lite 😊
Emily

2015-01-14 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0