Torsdag

Ja, ungefär så underhållande känner jag mig ikväll, som döper inlägget till Torsdag, men jag känner mig helt slut i huvudet alltså.
Idag har jag som vanligt varit i stallet och spenderat tid med min bästa vän. Han kändes riktigt fin att rida idag och jag fokuserade bara på att han skulle vara framme för skänkeln och rund i formen.
Basicarbete helt enkelt.
Under kvällen har jag haft mina ridlektioner som vanligt, och Nikki har varit med i stallet hela tiden. Hon är så duktig som roar sig själv medan jag står i ridhuset och instruerar.
 
Nu ligger jag och Pixi här i soffan och väntar på att Robert ska komma hem. Sen blir det nog tidig kväll för min del för att bli av med huvudvärken, för imorgon måste jag vara pigg och rask då det såklart ska ridas, och sedan ska vi fira min fina mamma på födelsedagen.
 
Huj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0