Lycka är att ha två fina hästar och en undebar karl!

Ikväll har Robert plogat upp ridvägen! Så underbart! Har inte kunnat fara ut efter den sedan i december typ eftersom det varit mer än en meter snö på den. Ville inte direkt riskera en ny vrickning på Crespo.
Vägarna har jag inte heller vågat mig ut efter då det varit blankis.
Men tack vare min underbara karl kan nu båda hästarna se framemot en skogstur. Lilleman redan imorgon, medan Crespo får vänta till nästa vilodag som blir måndag.

Snälla hästar och duktiga elever ikväll, och sen mys med finaste killarna. Sämre kan man ha det.
Synd bara att jag fick värsta yrseln under sista lektionen? Vet inte vad som hände, jag blev helt plötsligt alldeles snurrig och var tvungen att sätta mig på pallen och dricka vatten. Känner mig fortfarande lite konstig faktiskt.
Ska ta en dusch och sen krypa i säng så jag är kry imorgon då jag ska rida min stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0