Lugn start

Det blev en lugn start på veckan, med utantag för morgonen som blev lite stressig då vi försov oss eftersom min mobil dött under natten.
 
Crespo fick gå på lina över cavaletti och som alltid när han longeras så blir det väldigt korta pass. Han jobbar bättre och bättre över bommarna för varje gång, och det är ett nyttigt arbete för honom som inte gärna lyfter på benen i onödan.
 
Efter att stallet var klart gjorde jag lite ärenden, hämtade Nikki och så åkte vi ner till garaget och bjöd på semmelwraps.
Efter middagen åkte vi till stallet där jag duschade Crespo. Såklart firade han med att rulla sig i spånet 17 gånger efteråt. Tacksamt!
 
Imorgon står ett joggpass på schemat, jag är peppad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0