Ingen rast, ingen ro

Vet inte var veckorna tar vägen? Tycker mest det är söndagar och måndagar hela tiden.

Crespo har fått vila i två dagar. Tyckte han förtjänade det, och det passar bra då det förhoppningsvis blir träning två helger i rad. Om vi får ihop folk det vill säga.
Förmodligen är det väl likadant för alla, det är så mycket inplanerat varje helg.
Jag kommer tillexempel inte att kunna åka på KG-träningen i mars eftersom Nikki fyller år då och jag har lovat henne ett stort barnkalas nere på ridskolan.
Känns trist när såna saker ska krocka, men det går inte att göra något åt och så ser det ut här framöver; det är alltid något varje helg!

Den här helgen har jag hunnit med att fira mamma, varit iväg till Strömsund, hållit lite ridlektioner, haft insläpp av ridskolans hästar, hälsat på en faster samt allt det där andra i stallet som ska göras varje dag.

Nästa helg blir det snabba ryck mellan medlemsmiddag, årsmöte och dressyrträning och helgen därefter ska det också hållas träningar på klubben och eventuellt kanske jag måste åka till Umeå också?

Tackochlov är det måndag imorgon och jag har inget inplanerat utom det vardagliga; lämna/hämta på föris, ta hand om och motionera Crespo samt städa lite och handla osv. Kanske ska Crespo duschas också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0