Dagens Crespo

Idag kände jag mig faktiskt mycket piggare, även om kroppen fortfarande känns svag.
Åkte iallafall ner till stallet och mockade och fixade. 
Det blåste rejäl storm, men tackochlov så verkade Crespo ta det med ro. Han hatar inte blåsväder lika mycket som regn som tur är.

Jag linade honom lite lätt idag eftersom vi båda vilat ett par dagar. Hade lagt ut sju cavalettibommar som han fick trava över ett par gånger i varje varv.
Han skötte sig jättefint! Inget bus trots vilan och han brydde sig inte heller om att vinden slog i ventilationstrummorna i taket så det brakade.

Efteråt stretchade jag och masserade och han kändes jättefin. Den spända muskeln på bakdelen var idag alldeles mjuk och slät. Min massage gör nog lite nytta ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0