Sen sist

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen på sistone, men jag är bara så sjukt trött hela tiden, så jag har verkligen inte orkat.

Det har däremot hänt massor som vanligt. Jobb och skola med allt vad det innebär för mig och Nikki såklart. Och så hästarna. Vi har haft avslutningsvecka på ridskolan och Nikki och Ida gjorde en så fin spegelritt att jag blev alldeles tårögd. Crespo och Lilleman har blivit både skodda och vaccinerade och Crespo har även blivit klippt.
Jag har hängt med Robert i lastbilen, Lilleman har jobbat i skogen och så har vi haft Emma m familj på middag. Vi har haft "barnbarnen" på besök och jag har lyckats komma ikapp lite på sömnkontot.
Imorgon drar en ny vecka igång och jag gissar att det blir fullt upp även om det är helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0