Själavård

Det finns två säkra sätt att mota bort jobbiga tankar för min del: rida och städa.
När jag kom hem från stallet efter att ha tömkört Lilleman satte jag igång att städa.
Hann putsa fönster, dammtorka, torka element och lister samt dammsuga och skura golven i sovrummet och vardagsrummet. Resten av lägenheten dammsögs bara lite snabbt, för sen var det dags att åka till stallet igen.

Lilleman passar bra i pannband från PS of Sweden, eller hur?

Jag och Emma skrittade ut med Crespo och Åsnan en sväng och Crespo skötte sig så bra. Han är alltid stencool att rida ut på sommaren.
Sen blev det bara mys med hästarna innan vi kvällade.

Nu ska jag göra tidig kväll då jag ska upp tidigt imorgonbitti. Provridning i Sundsvall står på morgondagens schema. Blandannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0