Mitt husdjur styr mitt liv.

Ja, så känns det. Det är stallet, stallet och stallet.
Imorse var vi på plats vid 9 och mockade. Sen for Robert och Nikki ut och körde med Lilleman medan jag höll en lektion med några elever.

Sen var det dags för Nikki att rida Zafir och jag stod mest i mitten av ridbanan och gapade. Ungen galopperar över upphöjda bommar som om hon aldrig gjort annat. Svårt att tro att hon inte ens travade utan ledare för bara två veckor sedan.

Lunch på Stenmans med brorsan och Hansson och sen åkte vi tillbaka för att ta in en höbal, mocka hagarna, fylla vatten osv.

Nu är vi hemma en stund och jag diskar, tvättar, städar lite och läser bloggar. Snart ska vi åka ner till stallet igen så jag får rida Crespo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0