Fängslad

Det finns ingenting värre än när Nikki är sjuk. Jag tycker så himla synd om henne. Som tur är så är hon bara febrig och trött, och det brukar ju ge med sig genom vila och vätska.
Just nu sover hon, och hennes kompanjon Pixi stöttar såklart i alla lägen. 


En sak som också är sjukt jobbig är att jag blir helt bunden här hemma. Tackochlov har jag fina människor omkring mig, så både jobbet, hästarna och ridlektionerna har ordnat sig. Nikki ska också få vara med min pappas sambo när jag åker iväg på föräldramötet.

Men ledan! Vi har sett två filmer, jag har läst ut en bok (som jag började på imorse) och nu kryper det i kroppen på mig. Känns som att jag ska bli tokig om jag inte får åka till stallet snart!
Jag är inte skapt för att vara inomhus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0