Ångesten

Ni kan inte ana vilken ångest jag har inför dagens besök hos veterinären.
När jag ringde och bokade tid så var både jag, veterinären och alla runtomkring mig övertygade om att Crespo klantat till det i hagen igen eftersom det dök upp från ingenstans.

Men jag har verkligen bara blivit mer och mer övertygad om att det är någonting värre. Han blir ju inte bättre. En vrickning eller sträckning borde liksom ha blivit bättre vid det här laget.
Idag när vi skrittade ut tyckte jag dessutom att han liksom vinglade med bakdelen hit och dit. Jag har hela tiden i bakhuvudet att det ska ha med muskelskadan att göra. Den har varit ett långdraget problem och rent teoretiskt så borde ju någon annan del av kroppen slita värre då han gärna fuskar och avlastar höger bak.

Sen finns alltid tanken där: Jag fick hästen praktiskt taget gratis. Något måste vara rysligt fel!

Ja, om en stund får vi veta.
Jag mår illa.


Kommentarer
Postat av: Åse

Usch och fy vad jag känner igen känslan. Håller tummarna för er idag och hoppas på positiva besked.

2015-08-25 @ 17:10:11
URL: http://teamtoyra.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0