Tidsbrist

Nu är jag inne i en sån period igen där det känns som att jag inte hinner blogga.
Förra veckan jobbade jag i Åsele, vilket innebar tidiga mornar och en massa bilkörning. Sena kvällar blev det också för att hinna med mina egna hästar.
Sen kom helgen, med equiterapeuten Anna. Långa dagar även där, då det skulle ridas och fixas som vanligt, och sedan även hållas föreläsning osv.
På söndagen åkte jag till Umeå för att hämta Nikki, och då vi hamnade mitt i snökaoset på vägen hem, så blev det ännu en lång dag där jag var gråtfärdig innan vi slutligen var hemma.

Igår, måndag, var det dags att styra kosan tillbaka till Umeå, för återbesök på Evidensia med en ridskoleponny. På kvällen red jag Crespo, och vips kom jag för sent i säng igen.

Idag var det väl ändå en hyfsat normal dag som startade med stallfix och longering över bommar med Crespo. Sen besök hos läkaren, ridlektion för Nikkis del och sen privathästägarmöte.

Resten av veckan är lite rörig, men ändå rätt lugn. Molnet på himlen är väl dock att jag blivit ruskigt förkyld, igen! Tror det är femtioelfte gången sedan i oktober!

Aja, slutgnälltgnällt. Återkommer när jag har en dator. Den här jävla mobilen ger mig hjärnblödning, därav olusten att blogga.
Bjuder på en liten bildbomb istället.


Såhär ser man ut när man är i stugan. Schööööönt!

Köpte ett nytt schabrak från Schockemöhle, på Tegs Hästsport. Så snyggt! Köpte såklart matchande lindor också.

Anna går igenom Crespo.

Crespos lycka var gjord när en hårig liten ponny hälsade på. Han älskar ponnyer!

Mina tre favoritkillar.

Nikki travar själv på Pulver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0