Vardagsbilder

Det är inte bara i ridningen som motivationen tryter. Känner inte att jag direkt haft något att skriva om här heller, så därför kommer här lite bilder på det vi sysslat med på sistone.
 
En daglig procedur i stallet är såklart att fylla färskt vatten.
 
Och att mocka hagen. Dock måste jag erkänna att det oftast är Robert som sköter den delen, hehe. När jag är själv på veckorna så kan det gå två, tre dagar emellan. Jag är lite lat. Tur är att Crespo hjälper till.
 
Min mamma har egna bikupor hemma, och utvinner honung ur dessa. Jag jämför här en burk "hemmagjord" honung med en burk från affären. Vilken tycker ni ser godast ut?
 
 Har äntligen fått hem min Aktonpad. Dock vet jag inte om sadeln ligger helt bra med den, så därför är det tur att sadelutprovaren snart kommer hit igen och kan kolla.
 
Crespo har nu blivit klippt. Så skönt att ha det gjort. Dock blev det en väldigt dyr klippning, mer om detta i ett annat inlägg.
 
Nikki har fått äran att rida den nya ridskoleponnyn Pulver på helgerna. Lyckan är total!
 
 
 Hon är så duktig min lilla tjej.
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men vilken gulleponny! Förstår att Nikki är glad!

2014-09-22 @ 19:07:57
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0