Begär

Mycket vill ha mer.
Jag känner inte riktigt att jag blev helt tillfredsställd av att bara beställa Akton-padden.
Tänker klicka hem dessa inom en snar framtid också, även om jag sagt att jag hatar att beställa på nätet och bara vill handla i butik.
Men vad gör man när man bor 25 mil ifrån en bra ridsportbutik?
Skara Hästsport har lösningen.
 
Schabrak från Eskadron, 699:-
 
Lindor från Eskadron, 249:- 4-pack. (Bra pris!)
 
Sen har jag dock lite cravings som får vänta en stund:
 
 
Klippmaskin, Lister Liberty 5 499:-
 
Kandar, Otto Schumacher 7 199:-
 

Måste stänga av datorn nu, innan jag gör något som jag kommer att måsta förklara för Robert när han kommer hem...
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tycker Eskadron har så mycket fint.
Är lite förtjust i deras flashiga, färgstarka kollektioner, eller, typ alla kollektioner egentligen. Dom har så snygga färgkombos och designer!

MEN, vill utbrista ett: "da fakk?!" angående loggan på schabraket ovan.
"Hej, stor och malplacerad logga på ett annars snyggt schabrak."

Svar: Haha, det har du rätt i. Kollar inte så noga på sånt faktiskt. Det enda jag tänker på när det kommer till schabrak är att det måste vara små rutor. Hatar stora rutor och speciellt såna vågiga. Usch!
Emily

2014-09-08 @ 20:49:45
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0