Bästa dagen!

Idag är det bara en sådan fantastisk dag!
Jag vaknade av mig själv vid 8, och för första gången på länge hade jag inte ont i ryggen. Eufori!
Slängde i mig lite frukost och åkte sedan ner till stallet för att mocka och rida.
 
Crespo joggades i ridhuset och även om han känns lite oriden för tillfället så bjöd han ändå på fin känsla, och vi checkade bara av att han var framme för skänkeln och kunde gå fram och ta tillbaka när jag bad om det.
Sedan avslutade vi med en mysig skrittpromenad längs skrittstigen i strålande solsken.
 
När jag hade putsat utrustningen och gjort iordning foder och hö så åkte jag och Robert och fixade med bilen och sedan tog vi lunch på mitt favoritställe; Spisplattan.
 
Nu är jag hemma och städar tillsammans med bästa Pixi och stulen Spotify.
Vilken underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0