Virrhönan

Måste bara nämna att mina tidigare inlägg om equiterapin kanske känns lite spretiga och svåra att hänga med i. Men det har varit många intryck under helgen och igår när jag skulle sova så snurrade det i huvudet av alla tankar och funderingar.
Vissa besked som Anna fick lämna igår var inte lika roliga som andra, och det är ännu en sak som gjorde att jag fick en oerhörd respekt för henne som yrkeskvinna.
Jag har lite svårt för folk som utför alternativa behandlingar och som utlovar guld och gröna skogar till alla. Anna påpekar tydligt att hon inte är någon veterinär, och i många fall rekommenderar hon veterinärkontakt istället för att behandla.
 
Är det något ni undrar över tycker jag ni ska kolla in hennes hemsida stallmassage.se och om du skulle vilja få din häst kollad så kan jag varmt rekommendera henne.
 
För övrigt så är Crespo djupt förälskad i nuläget. Hans nya boxgranne Åsnan har totalt snurrat till det för honom och det enda han vill göra just nu är att stå och grovhångla med henne genom gallret. Igår slickade han henne kring mulen så jag tror han fick kramp tillslut. Han kanske tror hon är en saltsten?
Som tur är så verkar Åsnan vara lite kär i Crespo som han är i henne.
Kärlekshästar!

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Sv: Precis! Man får hitta ett bra mellanting som fungerar :)

2014-11-23 @ 23:38:49
URL: http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0