Idaträning 15/3

För första gången har jag lyckats fånga mig och Crespo på film.
Filmerna hittar ni här, här och här.
 
Eftersom jag är totalt datainkompetent så vet jag inte hur man lägger in filmerna här på bloggen så där tjusigt som alla ni andra gör, så om någon känner sig manad så får ni gärna förklara på ett enkelt sätt.
På grund av tidigare påtalad datainkompetens så är filmerna inte heller klippta så att bara de bra bitarna finns med. Jag bjuder på allt. När jag håller på att studsa av hästen, när hästen stannar och bajsar, när vi inte kan svänga medmera...
Men som sagt, det är den här nivån vi ligger på nu. Ibland är det bra, ibland är det inte så bra. Men det är väl det utveckling handlar om, att ha självinsikt och sträva framåt.
Så jag kommer inte att gardera mig med en massa förklaringar om varför det blev si eller så, utan sådär ser det ut när vi rider helt enkelt. Vi gör vårt bästa och vi tränar på för att bli bättre.
 
Egentligen är dessa filmer mest för min egen skull, men jag vet ju att jag har en liten "fanclub" som går in och läser här varje dag och som är nyfikna på hur det går med hästkraken. Så dessa filmer är för er!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Har nu sett alla 3 klippen.
1. Snygga benlindor, passar i rött den där Crespo!
2. Gött å se den där lilla kicken han gjorde i klipp 3 tror jag.. ;)

Nää men nu ska jag vara seriös och snäll!
Det ser ju så lätt ut!

Som alltid då du rider så bara flyter det på. Jag HOPPAS att du tar dig ut på banorna snart och börjar testa på att tävla! :)

Säg bara till så hjälper jag till med logistiken osv.

Snyggt!

Svar: Men taaack! Du är bästa peppen! Kom och titta imorgon. Applådera, kyss mina fötter och sånt du vet. Eller ta med kaffe.
Emily

2014-03-25 @ 09:09:44
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0