Förkylningens högkvarter

Nikki fortfarande sjuk, dock ingen feber längre tackochlov. Men tyvärr alldeles för snorig och hostig för dagis så vi är nu inne på vår fjärde dag i fängelsehålan. Alltså lägenheten.
Man blir galen.
 
Som tur är så har jag min duktiga kusin Natali som igår fick rida Crespo på ridlektionen. Både skötte sig väldigt snyggt och idag lutar det åt att hon får rida honom igen.
Känner att förkylningen smyger sig på mig också och mitt huvud dunkar som om jag hade varit på ett sjuhelvetes kalas igårkväll.
Det var jag såklart inte.
 
Natali och Crespo.
 
Men jag försöker ignorera det så gott det går. Imorgon måste jag nämligen ta mig upp på pållen för att känna igenom honom litegrann innan lördagens träning. Sen ska det såklart bakas och grejas imorgon eftersom Nikki fyller år på lördag!
 
Blivande 6-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0