Sånt som gör mig lycklig.

Min underbara, fina dotter. De söndagar hon kommer hit igen efter att ha varit borta i en vecka, är de bästa dagarna. Allt blir så mycket lättare, roligare och bättre. Knuten kring hjärtat löses upp.
 
Min underbara, fina häst. Han är en aldrig sinande glädjekälla. Han är alltid glad och han kan verkligen få en att glömma allt som tynger en. Att han sedan går från klarhet till klarhet i ridningen för varje dag, gör inte saken sämre.
 
Min underbara, fina sadel. Jag vet att det är löjligt, men den lycka jag känner varje gång jag ser den, sitter i den eller ens tänker på den, är berusande. Den är så fin! Och skön! Jag kan inte hjälpa det, jag är en bortskämd materialist. And I love it!
 
Min underbara, fina katt. Okej, hon är rätt störig. Och jobbig. Och irriterande. Men hon är ett djur. Man älskar djur, det bara är så. Och hon är mjuk och varm och spinnande.
 
Och min Robert. Han är bara Mannen med stort M.
 
Det här ska bli en bra vecka.
 

Kommentarer
Postat av: undefined

Vilket härligt och fint inlägg, får en att tänka på saker som gör en själv glad osv. +fint schabrak! :)

2014-02-28 @ 17:39:06
URL: http://sagapaulsson.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej! Är du fortfarande nöjd med sadeln? Hur stor tum valde du? Funderar på vad jag borde ha.. Ligger mellan 16,5-17". Är dessa stor eller normal i storlek?

Tacksam för svar till min blogg eller mail! :-) MVH Josefine

2016-12-27 @ 19:45:47
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0