Dalasjö

I förmiddags åkte jag och Nikki iväg till Dalasjö där det vankades skoter, stjärtlapp, korvgrillning och hundbus. Om man är intresserad av en lite mer utförlig beskrivning om detta samt väldigt fina bilder, så kan man besöka Carros blogg, som förövrigt bjuder på en massa annat läsnyttigt.
(Och ni som gillar inredning och sånt, kommer evigt att dö jag-vill-ha-döden om ni spanar in kategorin "Huset")
 
En sak kan jag iallafall säga efter den här dagen: Min dotter är världens finaste och klokaste unge. Det bara är så.
Och det beror nog på alla fina och kloka människor hon har omkring sig. Vi är så lyckligt lottade hon och jag som har så fina vänner.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ni är bäst! <3

2014-02-02 @ 10:48:21
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0