Skakis

Igår kände jag att förkylningen började inta min kropp på allvar och jag började få feberfrossa och huvudvärk. Hade svårt att ta mig ur sängen nu på morgonen och helst av allt skulle jag vilja krypa ner igen och bara sova.
Men det går inte. Crespo måste ridas eftersom han skrittade igår, och sen har jag en massa andra måsten på agendan också.
Får försöka kurera mig bäst det går och hoppas på att det inte blir värre.
Jag hatar verkligen att vara sjuk! Får rena paniken när man känner att kroppen saknar styrka.
 
Hoppas ni är friska och krya iallafall! Nu ska jag skjutsa Nikki till förskolan, posta några brev, rasta hunden och sedan bege mig till stallet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Snyggaste bilden ever!!

2014-12-02 @ 18:45:25
URL: http://hstighall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0