Mål 2014

Jag har ju tidigare nämnt lite om mina mål som jag satte upp för 2014.
De handlade mestadels om att Crespo skulle tycka att det var roligt och att vi skulle bli ett team.
Det tycker jag att vi har lyckats med.
 
Tävlingsmålen var lite mer diffusa, men i min Stallbok har jag iallafall skrivit att målet för 2014 var:
"Att komma iväg på åtminstone en lokal tävling, och genomföra ett program"
 
Det måste man väl ändå säga att vi uppnådde.
Även om tävlingssäsongen 2014 var rätt kort för vår del, med bara tre tävlingar, så tycker jag vi gick långt över förväntningarna.
 
Första tävlingen, två dagar i Lycksele:
Dag 1: LB:2
60,16%
(6:a av 17 startande)
 
Dag 2: LB:2
60,50%
(5:a av 15 startande)
 
Andra tävlingen, en dag i Nordmaling:
LB:1
66,27%
(1:a av 12 startande)

Tredje tävlingen, två dagar i Lycksele:
Dag 1: LA:4
Ute.
 
Dag 2: LA:3
63,71%
(8:a av 17 startande)
 
Jag är jättenöjd med våra tävlingar, även om det gick lite upp och ner. Tanken var ju mest att jag och Crespo skulle prova på det här med dressyr, vilket var helt nytt för mig. Resultat fanns inte i mitt huvud överhuvudtaget, så det var mer en bonus att vi ändå fick till såna fina procent.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0