Det vackraste jag vet...

Idag när Emma skulle rida Åsnan så passade jag på att skritta Crespo i ridhuset samtidigt som jag coachade Emma litegrann.
En annan Emma tyckte att jag alltid la upp samma bilder på bloggen, så hon styrde upp det här med fotograferingen.
 
 
 
 
 
Varken jag eller Crespo är några fotomodeller, men jag hade iallafall lyckats bra med matchningen tycker jag.
 
Går ifrån mina principer och gör en dagens outfit, så alla hästmodenördar får sitt.
 
Crespo:
Träns: MarkTodd.
Bett: Gold Medal
Sadel: Lippo.
Stigläder: Prestige
Padd: Akton
Schabrak: Mias RS
Sadelgjord: Eric Le Tixerant
Stigbyglar: ?
Lindor: HorseGuard
Paddar: Mias RS
 
Jag:
Stövlar: ? (arvegods)
Ridbyxor: Pikeur
Tröja: H&M
Väst: Cavalliero
Hjälm: Hööks? (måste verkligen köpa en ny snart)
Handskar: Hööks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0