Då och nu

Jag är som sagt ingen fotograf, och jag är medveten om att bilderna inte liknar varandra. (Man ska ju försöka ta fotona så lika som möjligt för att se skillnaden) Men jag tänker ändå att jag lägger upp den, bara för att kunna titta tillbaka om ett halvår, ett år... och förhoppningsvis se en stor skillnad.
 
December 2013
 
 
April 2014
 
 
 
Jag kan visserligen se att det blivit skillnad på Crespo sedan han kom. När han anlände med lastbilen var han väldigt tunn, och förmodligen kan han ha tappat en del under resan.
Nu märks det att han lagt på sig vikt, samt att det börjar byggas lite muskler.
Sen är det ju inget som sker över en natt, och det är lätt att bli lite hemmablind när man ser honom varje dag. Därför är det extra roligt när folk kommenterar att han blivit rundare, både över ryggen och över rumpan.
Mest skillnad ser jag på halsen, speciellt när jag rider. Där det förut buktade in, buktar det nu ut.
Träning, träning... Om ett år hoppas jag kunna se en betydlig skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0