Blackout

Något konstigt hände just.
 
Det är ju nämligen så att även om man ligger för döden i någon slags karlförkylning (ni vet, den sortens förkylning karlar får, som de tror att de ska dö av) så är man ju ändå tvungen att se till att ens barn..errhhm, jag menar häst, får mat och vatten och så vidare.
Så jag kämpade mig ner till stallet för att mocka och fixa hö, och kom då på att jag hade slut på betfor. Perkele! Åkte muttrande iväg mot Granngården och fick uppbringa mina sista krafter för att få upp betforsäcken på vagnen.
 
Sen måste jag fått någon slags feberblackout, för när jag gick ut därifrån hade jag inte bara en säck med betfor med mig, utan även ett regntäcke, ett fleecetäcke samt ett schabrak.
Vad hände egentligen där inne?
 
(Katten på bilden ingick inte i köpet!)

Sjuka kvinnor borde inte få gå in på en affär utan förmyndares sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0