Jag älskar när du visar att du vet att du har rätt.

Jahaja. Sen sist då?
Katten gnagde på internetkabeln vilket gav mig lite sinnesfrid då jag helt enkelt ägnat mig åt viktigare saker såsom familjen, träning, hästar, jobb med mera.
 
Jag har absolut inga ord i huvudet idag då det har varit en påfrestande dag, men jag bjuder väl på en del bilder.
 
Vi var på Lycksele djurpark en dag. Där fanns en arg liten älgkalv. Förmodligen sjukt less på alla besökare.
 
Nikki åkte allt som gick att åka i Lyckolandet.
 
Vi har varit i stugan en hel del. Plockat blåbär.
 
Nikki har också ridit en hel del. Mest på ridskolans ponny Amie.
 
Även Robert har spenderat en del tid i stallet. Här med den stora favoriten; Vallde.
 
Moster Hannah och hunden Wilda har varit hemma och promenerat med oss. Även Pixi fick vara med.
 
Nikki har bäddat ner Wilda för en liten eftermiddagslur.
 
Här skrittar hon av Aller åt mig.
 
 
Nej, nu ska jag fortsätta att drömma framför Hästnet. Det är det enda som ger mig lite hopp om framtiden.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Älskar att Nikki tagit med sig Pixi i vagnen! :) Och Wildas min när hon är nedbäddad är oslagbar!

2013-09-12 @ 17:44:22
URL: http://carpia.blogg.se
Postat av: Madelene

Höll knappt att känna igen tunnan som assisterar Nikki & Amie!
Visade sig vara jag.

2013-09-21 @ 17:59:24
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0