Lycklig tjej.

Jag verkar (peppar peppar) vara inne i värsta stimmet just nu.
Mitt inpulsköp till häst, som jag inte hade några stora förväntningar på över huvud taget har visat sig vara en riktig pärla. Alla avgudar honom. Jag, Robert, Nikki, Idas pappa, hovslagaren...
Förutom att vara gudasnäll i hanteringen visar han sig även vara otroligt rolig att rida. Han travar och galopperar runt och bryr sig inte ett dugg om att jag skumpar som en svettig babian i sadeln.
 
Och på tal om sadel så fann jag en dressyrsadel i Idas sadelkammare som hon fått av en tjej, men som inte änvänds på någon häst. Den passade perfekt på Crespo. Ji-ppie! Så nu behöver jag inte stressa med sadelletandet vilket känns skönt.
 
Kompis, det går bra nu!
 
Lilla Kråkan.
 

Kommentarer
Postat av: Madelene

Detta förtjänar du, helt klart!
Än om jag blir lite avundsjuk... :)

Svar: Men du har väl inget att vara avundsjuk på. Du har ju själv en jättefin häst!
Emily

2013-11-28 @ 17:54:39
URL: http://nusseliten.blogg.se
Postat av: Madelene

Haha, tack! Ja det har jag ju faktiskt! :)
Men det är ju nästan som på film för dig, kanske mest det jag blir avis på :)

Svar: Äsch lugn bara, det är garanterat en sån film där alla exploderar i slutet.
Emily

2013-11-29 @ 09:44:52
URL: http://nusseliten.blogg.se
Postat av: Maddan

Han ser jätte fin ut Emily :) Ska bli roligt att se honom in action sen när han flyttar till Villis.

2013-11-30 @ 08:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0