9D reunion

Förra helgen fick man det verkligen kastat i ansiktet: Man har blivit en gammkärring! Det var 10 år sedan vi gick ut nian, och nu var det dags för återträff. Jag och min fina vän Carro har taggat i ungefär två år, för vi hade verkligen världens bästa klass.
Många har varnat mig och sagt att 10-årsjubileumet inte brukar vara så roligt, utan att det är 20 -och 30års man ska se fram emot.
Men så var det inte för oss. När vi väl träffades var det som att vi aldrig hade varit skilda åt. Vi hade hur roligt som helst!
 
Emma J var fredagkvällens värdinna och bjöd på gemytlig förfest på sin bakgård.
 
Halva gänget på väg till Stenmans tacobuffé.
 
Jag och bästa fyrmeningen Tobbe.
 
Grabbarna Grus: Adam, Emil, Kim och Tobbe njöt av solen på Stenmans uteservering.
 
Sen vankades det kubbspel i skolparken. Jag spöade Adam...
 
...som sökte tröst hos Maj.
 
Dreamteam visar upp sin vinnarpose!
 
Emil, Carro och Erik.
 
Fortsättning följer...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0