Skogsguldet

Okej, jag medger att jag hade en viss foglig attityd till ett sjukstugebesök igår. Naturligtvis var jag inte så oberörd och medgörlig som jag gav sken av.
Jag sket fullständigt i det, såklart.
 
Men (och här kommer mitt försvarstal) det var faktiskt inte bara av den anledning att jag förväntade mig sjuttio timmars väntetid, och sedan hemgång utan varken korrekt diagnos eller lindring på problemet. Nej, det var faktiskt vädrets fel.
Igår var det nämligen strålande sol och ett ganska präktigt blåsväder ute. Och vad betyder det? Jo, bärplockarväder!
 
Det finns så mycket hjortron i år, och de är mogna supertidigt! Jag måste ha dem! Allihopa! Nu!
Ska slänga i mig lite frukost, ringa och attackväcka bror och sen bege mig ut igen.
 
(Eftersom jag aldrig har med mig mobilen i skogen så får det bli en lånad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0