På önskelistan: Fettsugning och benförlängning.

Sitter och kollar på Bubbleroom efter en klänning att ha på ett bröllop om två veckor.
Av ungefär 1500 klänningar hittade jag 4 stycken som jag eventuellt kan tänka mig.
 
Det som stör mig lite (eller rättare sagt gör så att den där ådran i min panna börjar bulta och mitt hår fattar eld) är att det i informationen om de flesta klänningar står: "Modellen är 175 cm och bär storlek S"
Jamen så jävla kul för henne då! Menar ni alltså att när jag sätter på mig klänningen kommer den att nå mig till anklarna samt brista i varenda söm?
Hur skulle det vara att för en gångs skull ha en modell som inte är nära besläktad med en underviktig giraff?
Eller åtminstone en modell som är 165 cm och bär storlek S?
Hata Bubbleroom.
 
Hursomhelst.
Dessa fyra klänningar är väl de som jag kanske, eventuellt, förmodligen inte kommer att beställa. Vilken tycker ni?
 
 
Modellen på den här bilden är 162 centimeter lång och bär storlek S:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken härlig blogg du har! Blev så glad när jag hittade hit :) Jag tycker att modellen på 162 cm ser fantastisk ut, och att den röda (rosa?)klänningen är jättefin. Kram Frida

2013-07-02 @ 13:23:05
URL: http://slarot.wordpress.com
Postat av: Madelene

Alla var fina!
Nr1 skulle du nog passa i, men jag är kluven till om den är en lämplig bröllopsoutfit.
Nr. 2 var superläcker! Rött passar du ju i och modellen var helt klart bröllopslämplig.

Nr3 är fin, men vette tusan hur du passar i rosa, aldrig sett den kombon, Emily+rosa.

Nr4, känns som en solklar Emilyklänning både till färg och modell!
Kanske lite tråkigare än nr2, men jag tror inte du skulle ångra dig i nr4 i alla fall.

2013-07-02 @ 19:50:08
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0