Nya gaddningen.

 
I torsdags åkte jag iväg till Lycksele igen, och såhär blev resultatet.
 
 
 
Texten är en dikt som heter "Self pity" av D.H Lawrence. Jag kom i kontakt med den ungefär för tio år sedan då jag och min partner in crime Linda bodde i Krontjärn och Kullen en hel sommar där vi hade våra hästar. Vi kom över en gammal film som heter G.I Jane, som vi av någon anledning såg typ varje dag under hela sommaren. Direkt jag hörde den här dikten så satte den sig i mitt huvud och under alla dessa år så har jag ofta tänkt på den och tyckt att den är väldigt tänkvärd och fin.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggt! Och vacker dikt.

2013-04-14 @ 14:47:30
URL: http://beffadusty.wordpress.com
Postat av: Madelene

När du sa att du skulle göra en "chestpiece" tänkte jag : "OH MY FUCKING GOOD, mäninskan är inte klok!"
Tänkte att det skulle bli apfult och inte alls passa dig.

Kan känna att det krävs en viss attityd, outfit osv för att bära upp en chetspiece.



MEN, MEEEEHN...(Tony Irwing)....Det blev ju SKITSNYGGT!
Ser ut som ett svart pärlhalsband typ...väldigt estetiskt och utsmyckande :)

Varför gör du så kloka val?

Svar: Jamen vad tror du jag tänkte när jag satt där då? Typ "Vafan sysslar jag med!?" Men kan kan alltid lita på emmoth. Och jag som har så svårt att bära smycken behöver ju aldrig fundera ;-)
Emily

2013-04-22 @ 19:57:32
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0