I´m fucking Lou, who the fuck are you?

Jag har inte tid med någon blogg egentligen, men jag försöker så gott jag kan. Nu har jag kidnappat R´s dator, så inga bilder finns tillgängliga tyvärr.
 
Hursomhelst, solen skiner, jag börjar inte jobba förrän kl 21 ikväll, och bakom mig har jag nio dagars påskledighet. Det var tamejfan på tiden. Som för så många andra har påsken inneburit; stugan, eld, skoter, fiske, mackjärnsmackor, bobåkning, sol på fjälltoppar, stugmys, korsord, ägg, kärlek, godis, snö... ja, påsk helt enkelt.
Nikki har varit hos oss hela veckan så det har verkligen varit underbart.
 
Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen smyga ner till min bittre faders boning och försöka komma över en hund som kan sällskapa mig på en promenad i solskenet. Sen väntar stallet med Madde. Om jag vore det minsta ungdomlig skulle jag säga Kungdag! Typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0