Prestige

Har precis kommit hem från en helg i Umeå.
Förutom kalas för Nikki så har jag hunnit med att hälsa på snälla Sandra, som gav Eponia ett jättefint pullarträns. Jag och Jocke har haft lite barnfri tid och då spenderat denna på kinarestaurang och bio.

Men det bästa var nog att jag på vägen hem svängde förbi i Åsele och plockade med mig en sadel som jag ska prova på Eponia imorgon. Jag håller verkligen tummarna för att den ska passa.



Min hjärna är helt slut efter ett par dagar i stan (Alla som känner mig vet att jag vantrivs så oerhört så fort jag kommer någonstans där invånarantalet överstiger 25 personer) men jag återkommer när jag landat lite.

Kommentarer
Postat av: Beffa

Men har du varit i stan när jag varit bort från stan!!

2012-03-19 @ 12:27:08
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: magda

Du får komma och låna en eller två när du far ut och går :) Eller typ nästan när du vill, när hundlängtan slår till :)



kanske kan veta av en hund som skulle kunna passa. vad är det för ras ni är ute efter och ålder? Valp, unghund, gammal? :)

2012-03-28 @ 21:38:49
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0