Ladda batterierna

Den här veckan som jag har varit hemma och varit sjukskriven har jag verkligen laddat batterierna.


Jag och Nikki har tagit det här med powernaps till en helt ny nivå. Häromdagen råkade vi sova 3 timmar mitt på dagen! Har nog aldrig hänt förut, men det kändes som att det behövdes.


Jag har mest knallat runt i mjukiskläder med en turban på huvudet. Osminkad givetvis.


Men igår var vi tvungna att svida om till finkläderna, då det var dags för lille Keans dop.






Men annars har vi mest spenderat tiden i stallet med Ramzes.

Det har varit en rätt skön vecka då jag verkligen har kunnat ägna mig åt min underbara dotter. Hon är fantastisk på alla sätt och vis. Imorgon är det jobb igen som vanligt och det känns också rätt bra, och nu när tävlingssäsongen är över så blir det förhoppningsvis lite mer tid för Nikki igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0