Gaddad

 I torsdags åkte jag till Lycksele för att tatuera mig.
Jag vet inte om jag var så smart när jag bestämde mig för att göra tatueringen på insidan av underarmen, delvis på handleden eftersom jag lider av en svår nålskräck och knappt tål att någon ens tar på mina handleder.

Men det gick bra. Det gjorde faktiskt inte ett dugg ont. Det sved liksom lite, men det var mer som en skön brännande känsla istället för smärta.
Jag hade informerat tatueraren om att jag förmodligen skulle svimma och spy, så efter ett tag frågade han:
- Gör det ont?
- Nej. Det är skönt.
- Jaha, du är en sån.



Jag blev iallafall sjukt nöjd och jag tycker den blev så fin. Tyvärr har jag ingen bild på hur den ser ut nu när den har läkt, men såhär såg den ut efter ett dygn.

Lite svullen och så, men nu är den skitsnygg. Ska försöka ta en bättre bild senare.

Kommentarer
Postat av: Beffa

Nice!

jag var också sjukt nervös innan och trodde att jag skulle dö men när jag väl satt där så var det bara skönt..och beroendeframkallande.

Så nu har jag 4 :)

Men den som betyder mest, det är min Dutt på handleden!!

2010-10-26 @ 23:09:40
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0